WYMIANA ORAZ ZWROT PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE STACJONARNYM
W Gigi Kids nie przyjmujemy zwrotów produktów kupionych w sklepie stacjonarnym, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.
Wymienić produkty można w ciągu 7 dni na produkty w tej samej cenie bądź droższe.

WYMIANA ORAZ ZWROT PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH ONLINE

W Gigi Kids możesz dokonać zwrotu lub wymiany w przeciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia.
Zwracane/wymieniane produkty muszą być w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania, z metkami, w oryginalnym opakowaniu.

Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, kostiumy kąpielowe, smoczki, kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów i ciała, środki higieny oraz artykuły higieniczne NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.

Jeśli klient chce zwrócić produkt wchodzący w skład zestawu promocyjnego (produkt w pełnej cenie + produkt przeceniony/gratis) musi zwrócić cały zestaw

W sklepie stacjonarnym nie przyjmujemy zwrotów produktów zakupionych online.

Zwroty prosimy kierować na adres:
Gigi KidsMagazyn
ul. Ostrobramska 101
04-041 Warszawa

tel: 690 234 505

Przesyłkę należy odesłać na własny koszt pod wyżej wskazany adres. Nie obsługujemy paczkomatów, ani punktów odbioru. Produkty zakupione online należy zwracać/wymieniać wysyłkowo, nie przyjmujemy zwrotów zakupów online w sklepie stacjonarnym.

Prosimy wypełnienie poniższego formularza:

Twój wniosek rozpatrzymy do 14 dni.

REKLAMACJA

Prosimy o wiadomość wraz dowodem zakupu (potwierdzenie płatności) oraz zdjęciami produktu na adres kontakt@gigikids.pl. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od otrzymania wniosku.

UWAGA

Prawidłowym adresem do kontaktu z Działem Obsługi Klienta jest kontakt@gigikids.pl i na ten adres prosimy kierować wszystkie wiadomości, adres sklep@gigikids.pl jest mailem technicznym przypisanym do systemowej obsługi zamówień. Wszystkie maile wysłane na adres sklep@gigikids.pl pozostaną bez odpowiedzi.